Można być Mistrzem
w każdym wieku

Zwiększona sprawność fizyczna i mobilność mogą przywrócić
niezależność i pewność siebie. Oba są kluczowe dla Twojej
samooceny i sprawią, że poczujesz się bardziej pozytywnie
i poprawisz jakość życia.
Połączenie zdrowia, zabawy i dobrego toarzystwa

Jak Trenuje
Grupa na Pływalni

Trening pływacki dla Seniorów jest prowadzony przez jednego, dwóch a nawet czasem trzech trenerów. Szczególnie wtedy, kiedy doprowadza się pływaków do podobnego poziomu umiejętności.

Wymaga to dużej kontroli nad pływakami. Nie wszyscy są w jednakowej formie, niektórzy wymagają treningu podstawowego, aby przyzwyczaić organizm do wykonywania zadań technicznych, szczególnie jeśli chodzi o oddech oraz postawę ciała w wodzie.

Niech ten czas będzie dla ciebie.

Ważne, żeby trening był bezpieczny

Twoje Korzyści z Treningu Pływackiego

Dostajesz wszechstronny trening, ale bez wywierania nadmiernego nacisku na stawy.

Pływanie to doskonałe ćwiczenie wzmacniające serce i poprawiające krążenie.

Jeśli pływasz z grupą, może to być fajna społeczna aktywność.

Pływanie może podnieść twoje samopoczucie psychiczne.

O Treningu Pływackim

  • Nie jest obciążający. Możesz więc cierpieć na bóle stawów i ból podczas wykonywania ćwiczeń naziemnych. Ale możesz o nich zapomnieć podczas pływania.
  • Woda zapewnia wsparcie. W związku z tym, nawet jeśli zwykle jesteś niestabilny na nogach, będziesz w stanie pływać.
  • Ograniczona mobilność nie jest przeszkodą w pływaniu. Chociaż poruszanie się po suchym lądzie może być trudne, przebywanie w wodzie uwalnia twoje ciało od zwykłych ograniczeń. W przeciwieństwie do większości innych form ćwiczeń.
  • Pływanie jest idealne do poprawy ogólnej siły ciała. Kiedy jesteś w wodzie, całe twoje ciało musi pracować pod ciężarem wody. Tak więc dostajesz wszechstronny trening, ale bez wywierania nadmiernego nacisku na stawy. Zwiększenie ogólnej siły ciała nie tylko zwiększa mobilność, ale także poprawia równowagę. 
  • Pływanie to doskonałe ćwiczenie wzmacniające serce i poprawiające krążenie. Konsekwencją zdrowszego serca jest lepsza wytrzymałość, dzięki czemu poczujesz się mniej zdyszany wykonując codzienne czynności.
  • Jednak nawet jeśli zmiany fizyczne związane z wiekiem wykluczają Cię z innych ćwiczeń, pływanie jest sposobem na ponowną aktywność. A jeśli pływasz z grupą, może to być fajna społeczna aktywność. Wraz ze wszystkimi innymi pozytywnymi zmianami, jakie może przynieść pływanie, może to podnieść twoje samopoczucie psychiczne.
  • Zwiększona sprawność fizyczna i mobilność mogą przywrócić niezależność i pewność siebie. Oba są kluczowe dla Twojej samooceny i sprawią, że poczujesz się bardziej pozytywnie i poprawisz jakość życia.
Bezpiecznie i zdrowo

Opcja Treningu Zdrowotnego

Trening funkcjonalny

Więcej niż tylko ćwiczenia dla zdrowia, ćwiczenia funkcjonalne zajmują się każdym niezbędnym ruchem, aby bezpiecznie wykonywać codzienne czynności. Ruchy te są powiązane z poziomem elastyczności, równowagi, siły mięśni i wytrzymałości sercowo-naczyniowej i pozwalają dłużej pozostać niezależnym.

Gimnastyka

Gimnastyka dla osób starszych, cokolwiek to jest, musi być specjalnie zaprojektowana dla osób starszych, w celu promowania elastyczności układu mięśniowo-szkieletowego, zdolności motorycznych i ogólnej poprawności postawy u osób, które ze względu na zaawansowany wiek są mniej " luźne "w ruchach.

tai Chi

Duża zaleta tai chi wynika z faktu, że jest łatwe i wygodne. Nie musisz zaciskać zębów aby rozpocząć rutynę tai chi; Możesz po prostu się w to włączyć. Tai chi można wykonywać solo lub z grupą. Samo rozpoczęcie i wykonanie kilku ruchów może cię zrelaksować, sprawić, że poczujesz się lepiej i obniżyć poziom stresu.

Krótko

Jeśli nie mogę odebrać
to jestem na stoku,
na basenie, na treningu
siłowym, albo śpię.
Oddzwonię jak skończę.

Kontakt

Social

© Copyright 223 KOLOROWAGRAFIKA. All right reserved.